Wiodący w Polsce producent serów powierzył Social Up! opiekę nad dwiema najpopularniejszymi markami: Serenada i Old Poland.
W ramach współpracy marka opracuje jednolitą strategię obecności Serenady i Old Poland w portalu Facebook.com, uwzględniając w szczególności komunikację na dwóch profilach klienta: Kocham sery: http://www.facebook.com/KochamSery oraz Serenada: http://www.facebook.com/serenadasery.
Obsługa działań w mediach społecznościowych obejmie prowadzenie i moderowanie profilu, zarządzanie całością kampanii reklamowej, a także skuteczne angażowanie klientów, budujące lojalność wobec marek. Istotnym elementem współpracy będzie ukierunkowanie strategii na pozyskanie nowej, nieeksploatowanej dotychczas grupy docelowej, na którą otworzył się producent. SocialUp! rozpoczął też pracę nad dedykowanymi aplikacjami promocyjnymi i konkursowymi, które wspomogą realizację celów sprzedażowych Spółdzielni Mleczarskiej Spomlek, właściciela obu marek.
Spółdzielnia Mleczarska Spomlek wybrała SocialUp! w konkursie ofert. O wyniku zadecydowały kreatywne pomysły i nieszablonowe podejście do tematu sera i serowarstwa.
SocialUp! to wydzielona ze struktur Positive Power marka kreatywna, która zajmuje się aktywnym tworzeniem rozwiązań komunikacyjnych online, a także budowaniem wizerunku w sieci firm i marek. Dotychczas współpracowała, między innymi, z pracownią architektoniczną MG Projekt, 8a.pl, Komandor SA, a także pierwszoligowym klubem siatkarskim ZAKSA. Więcej informacji na temat marki na www.socialup.pl.
Link do strony artykułu: https://beta.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/old-poland-i-serenada-zadecydowaly-socialup